Let's take a break

| Postat i: Allmänt
Som ni ser så har flödet här varit lite trögflytande den senaste tiden. Har nu efter 3 veckors sommarjobb firat den första lediga dagen av mitt sommarlov, och gissa vad? nästa vecka så åker jag bort en hel vecka på konfirmationsläger. great hahaha, sommarlovet kommer ta slut fortare än någonsin! Men inte deppa nu, det kommer bli askul! Bloggen däremot får lida en del nu under nästa vecka eftersom jag är bortrest, men det betyder mer uppdatering sedan :D
 
ska försöka hinna med att tidsinställa några inlägg, och nu under tiden så kan ni njuta av mitt fina brev som jag skrev till növve en vacker kväll för rätt länge sedan HAHAHA :D
Och bara för att jag är så schell så kan ni ju även klicka HÄR och HÄR för att kika på növves fina redigeringar♥ 
 
 
Hittills till Let's take a break


Növve Pövve Poo

Haha, lätt det finaste brevet xD
Fula redigeringar**


URL: http://highstorms.blogg.se
Növve Pövve Poo

Hahahah, måste också kommentera våran fina konversation xD Så himla fin :')


URL: http://highstorms.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: